Στα πλαίσια μιας οργανωμένης προσπάθειας του σχολείου μας για αρμονική συνεργασία με γονείς και κηδεμόνες με κοινό στόχο την ενημέρωση για τον Σχολικό Εκφοβισμό και την πρόληψή του, οι καθηγήτριες Σαββίδου Χριστίνα (φιλόλογος ειδικής αγωγής και σύμβουλος σχολικής ζωής) και Πανταζή Χριστίνα (καθηγήτρια Γαλλικής γλώσσας) κάλεσαν τους γονείς της Α τάξης σε ενημερωτικές δίωρες συναντήσεις με θέμα τον Σχολικό Εκφοβισμό και την πρόληψή του.
Στις 19/01/2026 με το Α1 τμήμα, στις 2/02/2026 με το Α2 και στις 18/02/2026 με το Α3, δόθηκε η ευκαιρία για ένα πολύ γόνιμο διάλογο ανάμεσα στους κηδεμόνες των μαθητών και τις εκπαιδευτικούς, όπου παρουσιάστηκε ολόπλευρα το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και αναλύθηκαν οι διαφορές του από μια απλή σύγκρουση καθώς και ο ρόλος όλων των εμπλεκόμενων.
Εκτιμούμε ότι τέθηκαν τα θεμέλια μιας αρμονικής συνεργασίας που αποβλέπει στην πρόληψη και αντιμετώπιση δυσάρεστων περιστατικών στη σχολική μας κοινότητα. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους αφιέρωσαν χρόνο κι έδωσαν το παρόν στις συναντήσεις αυτές και επισυνάπτουμε σε μορφή pdf την προβολή της παρουσίασης για όποιον επιθυμεί να τη δει.




