Αξιολόγηση έργου σχολικής μονάδας
Έτησιες Εκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας
Περισσότερα για την διαδικασία αξιολόγησης του έργου σχολικών μονάδων κάντε κλικ ΕΔΩ
Έτησιες Εκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας
Περισσότερα για την διαδικασία αξιολόγησης του έργου σχολικών μονάδων κάντε κλικ ΕΔΩ
Παρακάτω θα βρείτε υποδείγματα για διάφορα έντυπα που συχνά απαιτούνται από το σχολείο:
Η αγάπη για τον συνάνθρωπο και ειδικά για τους ηλικιωμένους, που βρίσκονται πλέον στη δύση της ζωής τους, ώθησαν τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του 3ου Γυμνασίου Μυτιλήνης να υλοποιήσουν μια ανθρωπιστική δράση, ενόψει της γιορτής του Πάσχα. Έτσι, συγκέντρωσαν τρόφιμα και στη συνέχεια τα παρέδωσαν οι ίδιοι οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους στο Γηροκομείο. Οι μαθητές παρέδωσαν μαθήματα ανθρωπιάς, έχοντας ως γνώμονα την Αγάπη και την Αλληλεγγύη. Χάρισαν χαμόγελα χαράς στους ηλικιωμένους τροφίμους του χώρου φιλοξενίας του Γηροκομείου και εκείνοι τους επιβράβευσαν απλόχερα με ευχές!
Υπεύθυνη της δράσης: Κατσούρη Ειρήνη, ΠΕ02
Το 3ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης είναι ένα από τα πολυπληθέστερα σχολεία της πρωτεύουσας του νησιού της Λέσβου, του μεγαλύτερου ακριτικού νησιού του βορειοανατολικού Αιγαίου. Αποστολή του σχολείου είναι να παρέχει υψηλού επιπέδου, σύγχρονες και ίσες ευκαιρίες μάθησης σε όλους τους μαθητές προσφέροντάς τους τα κατάλληλα εφόδια για το μέλλον και την επαγγελματική τους ανάπτυξ

η, χωρίς διακρίσεις και διαχωρισμούς.
Στην κατεύθυνση αυτή, το σχολείο αποτελείται από:
-11 τμήματα Γενικής Παιδείας
-11 ολιγομελή τμήματα ένταξης (για παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες)
-2 απογευματινά τμήματα ΔΥΕΠ (δομή υποδοχής και εκπαίδευσης προσφύγων)
Το σχολείο επίσης προσφέρει σε ετήσια βάση:
-Τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας (για την υποστήριξη των μαθητών στα μαθήματα Γενικής Παιδείας, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα σχολέια της πόλης)
-εκπαιδευτικούς ομίλους (απογευματινή λειτουργία) για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών σε διάφορα θέματα, όπως θέατρο κι αυτοσχεδιασμός, περιβαλλοντική συνείδηση, εκπαιδευτική ρομποτική και άλλα.



Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών δουλέψαμε με τους μαθητές της Γ τάξης, τα 2 τμήματα προχωρημένων, το θέμα της διατροφής, της υγιεινής διατροφής, της διατροφής των εφήβων. Στη συνέχεια ανατέθηκε στους μαθητές να κάνουν project στο e-class σε ομάδες, με θέμα “International Cuisine: what do adults and what teenagers eat in different countries around the world”. Μετά την παρουσίαση ορισμένων projects οργανώσαμε “International Cuisine Day” στο σχολείο. Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας οι μαθητές επέλεξαν μια συνταγή από κουζίνα χώρας της επιλογής τους και την μαγείρεψαν. Συγκεντρώθηκαν αυτά τα πιάτα στο σχολείο, έτσι ώστε οι μαθητές να δοκιμάσουν χαρακτηριστικά πιάτα από διάφορες χώρες/κουζίνες και να εξοικειωθούν με τα ονόματα και τα υλικά των πιάτων αυτών. Ήταν μια εκδήλωση που στέφθηκε από επιτυχία.