Με μεγάλη χαρά την Παρασκευή 5 Ιουνίου οι μαθητές της Δ τάξης παρουσίασαν στους γονείς ,στους δασκάλους και τους μαθητές του σχολείου μας τα προγράμματα eTwinning που υλοποίησαν τη φετινή χρονιά .(2025-2026) “EcoDigital Explorers for Sustainability’’ “The voice of Kindness” “Ring the Rhyme,Break the Spell”. Οι μαθητές παρουσίασαν τις χώρες
Το 3ο Βραβείο στο διαγωνισμό animation του Αειφόρου Σχολείου με θέμα «Όλοι μαζί για τη Γη: σταθερό κλίμα, αισιόδοξο μέλλον» απονεμήθηκε στο νηπιαγωγείο μας. Οι 3 Διαγωνισμοί που προκήρυξε το Αειφόρο Σχολείο για το σχολικό έτος 2025-2026, είχαν στόχο, με όχημα τη τέχνη, να ενισχύσουν την προσπάθεια των εκπαιδευτικών, ώστε να ενθαρρύνουν
Ολοκληρώσαμε το έργο eTwinning που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε το σχολικό έτος 2025-2026 με τίτλο “Be a Maker”. Το έργο σχεδιάστηκε από τις εκπαιδευτικούς Ελένη Κατσιάβου και Anna Urbasic και συμμετείχαν εκπαιδευτικοί και μαθητές από την Ελλάδα, την Πολωνία, την Ιταλία, τη Γαλλία, τη Ρουμανία και τη Τουρκία. Βασίστηκε στο ομότιτλο
Το 3o Γυμνάσιο Υμηττού βραβεύτηκε και πάλι με την Ευρωπαϊκή Σχολική Ετικέτα Ποιότητας “STEM School Label” (SSL), έχοντας επιδείξει σημαντικό έργο στην κατεύθυνση προώθησης της εκπαίδευσης STEM. Για να λάβει ένα σχολείο τη διάκριση STEM School Label, θα πρέπει να πληροί συγκεκριμένα κριτήρια που αποδεικνύουν την ενσωμάτωση της φιλοσοφίας STEM στην εκπαιδευτική του πρακτική. Το
Από τις 22 έως τις 28 Μαρτίου 2026, πέντε μαθητές της Β΄ Λυκείου με δύο συνοδούς εκπαιδευτικούς του 2ου Προτύπου Λυκείου Αθήνας συμμετείχαν σε κινητικότητα στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Evreux της Γαλλίας. Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας τους στο σχολείο υποδοχής, Lycée Léopold Sédar Senghor,