Την Τρίτη 17 Μαρτίου 2026, πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, και ειδικότερα των δράσεων Ενεργού Πολίτη, επίσκεψη υπευθυνων της αρμόδιας Υπηρεσίας του Δήμου Μυτιλήνης για τη διαχείριση των αδέσποτων της πόλης. 

Ο στόχος ήταν κατ’ αρχάς η ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με το θέμα των αδέσποτων σε μια πολη και η ενημέρωση για το πως οργανωνεται και δρα ο Δήμος ώστε να διασφαλίσει τα δικαιώματά τους. Επειδή αυτό επιτυγχάνεται μέσω της προώθησης φιλοζωικής κουλτούρας και της γνώσης της σχετικής νομοθεσίας για τα δικαιώματα των ζώων, οι ομιλητές επικεντρώθηκαν σε αυτούς τους στόχους, ενώ παράλληλα μίλησαν στους μαθητές για το δίκτυο φιλοζωικών εθελοντών οι οποιοι βοηθούν στη φροντίδα των αδέσποτων και συμμετέχουν σε δράσεις διάσωσης, καθώς και για τις υιοθεσίες μέσω της πλατφόρμας, στην οποία προβάλλονται ζώα για υιοθεσία και διευκολύνεται η σύνδεση με ενδιαφερόμενους πολίτες.

Το παιδιά έδειξαν έντονο ενδιαφέρον, υποβάλλοντας διευκρινιστικές ερωτήσεις που οδήγησαν σε ενα εποικοδομητικό διαλογο, ενώ την προσοχή τους κέρδισαν δυο κουταβακια που έφεραν μαζί τους οι υπεύθυνοι του Δήμου, με στόχο την άμεση επαφή με τα ζώα που αξίζουν την προσοχή και τη φροντίδα μας.

Υπεύθυνος καθηγητής: Αγάθος Γιάννης, Καλλιτεχνικών.adespota


StopbullyingΔώσε τέλος στον σχολικό εκφοβισμό!

Έχεις τη δύναμη.

Ακολουθήστε μας!

facebook logo 0  youtube 
3ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης