Το σχολείο μας πραγματοποίησε στις 23-26/4/2026 με επιτυχία, την τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα, τη Ναύπακτο, το Μεσολόγγι, τα Καλάβρυτα και την Πάτρα, σύμφωνα με το εγκεκριμένο πρόγραμμα. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικούς ιστορικούς τόπους, να παρακολουθήσουν πολιτιστικές δράσεις και να συμμετάσχουν σε οργανωμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Οι μαθητές παρακολούθησαν τη 1η ημέρα την θεατρική παράσταση «Μάρτυρας Κατηγορίας» της Αγκάθα Κρίστι στο Θέατρο Δημήτρης Χορν, μια ιδιαίτερα ποιοτική πολιτιστική εμπειρία.
Κατά την 2η ημέρα οι μαθητές επισκέφτηκαν την Ναύπακτο με επίσκεψη στο Ενετικό Λιμάνι, και αναφορά στη Ναυμαχία του 1571, το Μεσολόγγι με περιήγηση στον Κήπο των Ηρώων και αναφορά στην ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου με τελικό προορισμό την Πάτρα στην οποία έγινε βραδινή βόλτα στον εντυπωσιακό ναό του Αγίου Ανδρέα, τον πεζόδρομο Αγίου Νικολάου και την Πλατεία Γεωργίου.
Η τρίτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στην ιστορική μνήμη με επίσκεψη στη Μονή Αγίας Λαύρας και ξενάγηση στο Μουσείο της, επίσκεψη στο Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος και μετάβαση στον Λόφο Καπή, τόπο θυσίας των Καλαβρυτινών.
Την τελευταία ημέρα πραγματοποιήθηκε στάση στον Δίολκο του Ισθμού της Κορίνθου και στη συνέχεια επίσκεψη στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ στην Αθήνα, όπου οι μαθητές παρακολούθησαν οργανωμένη ξενάγηση.
Η τετραήμερη εκδρομή υλοποιήθηκε ομαλά και με απόλυτη τήρηση του προγράμματος. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, αποκόμισαν σημαντικές γνώσεις και εμπειρίες και επέστρεψαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.



